Komunikacija s težavnimi strankami je zagotovo eno izmed področij, s katerimi se prej ali slej sooči vsak, ki se ukvarja s prodajo. Do konfliktov s strankami lahko pride iz zelo različnih razlogov, ne glede na to, kdo ali kaj je bil povzročitelj nekega konflikta, pa je za vsakega podjetnika ključno, da se zna soočiti s situacijo in uporabiti primerno komunikacijo s težavnimi strankami. Komunikacija s težavnimi strankami je zagotovo le eno izmed področij prodaje, ki ga vsak dober prodajalec mora usvojiti. Ključne so seveda tudi prodajne tehnike in podobne teme.
Razmišljate o treningu prodaje?
V kolikor se ukvarjate s prodajo, pa naj bo to prodaja izdelkov ali storitev, potem ste morda v fazi, v kateri razmišljate o tem, da bi bilo za vas smiselno, da se udeležite katerega izmed treningov prodaje. Na našem trgu namreč lahko najdete različne treninge prodaje, pri čemer so si treningi prodaje različni glede na vsebine, cene in druge lastnosti. Skoraj pa verjamem, da večina treningov prodaje vključuje tudi veščine komunikacije s težavnimi strankami.
Koga vam priporočamo za trening prodaje?
Trening prodaje, ki vključuje tudi veščine komunikacije s težavnimi strankami in ki vam ga vsekakor priporočamo, je zagotovo trening prodaje, ki ga lahko najdete v ponudbi storitev strokovnjakinje Mojce Balanč. Mojca se namreč s tovrstnimi zadevami ukvarja zelo uspešno že kar nekaj časa in nudi kakovostne storitve, ki poskrbijo za hitre, učinkovite rezultate. Preverite ponudbo veščin komunikacij s težavnimi strankami, treninge prodaje in druge delavnice tudi vi.